[Fanda] taky mi screamer 4 chybuje

Karel Hrubes, Ing hrubes na braillnet.cz
Čtvrtek Srpen 28 19:54:36 CEST 2008

Zdravím.
Tak si připadám asi jako někde jinde - totiž verze 0.4.1 je zatím vůbec
první verze programu, která mi ještě ani při vypínání ani při jeho provozu
ani jednou nespadla, všechny předchozí zejména pak při vypínání ať již
escapem či z menu programu tak ob jednu házely tu chybu, kterou zmiňujete.
Tady bude zdá se problém někde jinde, pravděpodobně v nějakém našem
speciálním software, ovšem to je jenom domněnka, může jít i o konflikt s
nějakým jiným programem či ovladačem.
A ke kvalitě nahrávek jsem se již vyjádřil v minulých e-mailech, to fakt
vypadá, že program funguje jenom u mne správně:-O)!
hezký večer přeje Karel H.

----- Original Message -----
From: "Milka" <milka.bed na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 28, 2008 5:14 PM
Subject: [Fanda] taky mi screamer 4 chybuje

Vážení přátelé. Právě jsem si krvopotně hrála s novým screamerem.
Bohu žel, i mě při jeho vypínání a to už jak přes stop tlačítko tak přes
escape vyhazuje jakousi prapodivnou chybu.
Hlásí toto:
 the server window screamer exe chyba aplikace dialog. instrukce na adrese
0x73eb1b0odkazovala na adresu paměť 0x00000000 s pamětí nelze provézt
operaci read! klepnutím na tlačítko ok ukončete program.

Protože nvda nezobrazuje hlášení do textu nejsem si při jeho čtení jistá,
zda ta písmenka "eb" jsou b nebo "ep!"
případně "ET"
navíc nahrává příšerně nízkým bitrate nahrávky jsou hrozně nekvalitní bublaj
ikdyž stanici zvolím vysokou kvalitu přehrávání.
V celém programu jsem neobjevila, jak bitrate kde nastavit.
Jsem z toho rozčarovaná a pokud nikdo z vás zkušenějších nepomůžete, vrátím
se k 3.8 verzi.
Zdraví Milka.