[Fanda] Kvalita ukladaneho audia ve Screameru, bylo: Nova verze ScreamerRadia

Karel Hrubes, Ing hrubes na braillnet.cz
Čtvrtek Srpen 28 19:50:40 CEST 2008

Zdravím.
Tak jak jsem psal v minulém e-mailu, u mne to funguje k plné spokojenosti,
záznam je opravdu kvalitní a v bytrate 128, tak fakt netuším, kde může být
problém. A zkouším to na obou typech instalací, jak na verzi instalované tak
i na verzi portable. Je teda fakt, že nemám zaškrtnutou možnost Lame options
encode OGG vorbis as MP3, ale i tak je u mne výsledek stejný.
Hezký večer přeje Karel H.

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 28, 2008 5:10 PM
Subject: [Fanda] Kvalita ukladaneho audia ve Screameru,bylo: Nova verze
ScreamerRadia

Zdravím,

ano, k panu Josefu se též připojuji, prolezl jsem komplet celé předvolby v
menu nastavení, a nikde nemůžeme najít kvalitu bitrate ukládaného audia. Tak
nám např. stream na 128kb/s uloží v hnusném, bublavém soundu někde na
16kb/s.
Nevíte někdo prosím, kde na 0.4.1 se toto nachází? Verzi mám  portable,
nikoli instalačku, ale snad se to proboha neliší v počtu dostupných funkcí.
s pozdravem
Vítek