[Fanda] Pridane TV

Karel Hrubes, Ing hrubes na braillnet.cz
Čtvrtek Srpen 28 19:35:15 CEST 2008

Zdravím Vítka a i ostatní.
Tak nevím, Z1 jsem dnes odpoledne, když jsem to zkoušel, poslouchal asi půl
hodiny a ani jedna závada. To jsem testoval na WinXP home, program
ScreamerRadio 0.4.1, rychlost připojení 1 megabit. A teď mi to tady běží už
také přes čtvrt hodiny, to jsem již u sebe doma, tady mám Win Vista,
rychlost připojení 5 Megabit atd. Tak netuším, kde u Tebe může být problém.
Tolik k tomuto problému, pokud jde o ty další stanice, tak se na to někdy
mrknu, no uvidíme, možná na to bude potřeba zase ten grafický program, který
může používat brácha, ale já ne, třeba z něj také bude možné dostat odkazy
streamů dalších TV.
Hezký večer přeje Karel H.

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 28, 2008 4:54 PM
Subject: Re: [Fanda] Pridane TV

Hoj Karle,

skvělé, úžasné, všechny tv fungují, kromě Z1, zkoušel jsi to? Ta jediná se
chvíli tváří, jakože by měla začít hrát a potom se tlačítko "vypnout"
přehodí zpět na "zapnout" a Z1 hrát nezačne.
Jinak ale moc děkuju za tyhle televize, skutečně.
Jen ještě návrh, nešlo by zde dát tv Prima a, tv markíza a tv joj?
Jde o to, že všechny tři se musejí vychytat v době, kdy vysílají zprávy či
soutěže apod., protože samozřejmě filmy a seriály na net nemůžou. Já osobně
jsem zkoušel na Markíze i Primě v 19:00 při hrajícím webu lovit zdroják
pomocí vyhledávání embed apod. a nepodařilo se mě to chytit, ač jsem se
pekelně snažil.
moc díky a s pozdravem
Vítek