[Fanda] taky mi screamer 4 chybuje

Milka milka.bed na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 28 17:14:05 CEST 2008

Vážení přátelé. Právě jsem si krvopotně hrála s novým screamerem.
Bohu žel, i mě při jeho vypínání a to už jak přes stop tlačítko tak přes
escape vyhazuje jakousi prapodivnou chybu.
Hlásí toto:
 the server window screamer exe chyba aplikace dialog. instrukce na adrese
0x73eb1b0odkazovala na adresu paměť 0x00000000 s pamětí nelze provézt
operaci read! klepnutím na tlačítko ok ukončete program.

Protože nvda nezobrazuje hlášení do textu nejsem si při jeho čtení jistá,
zda ta písmenka "eb" jsou b nebo "ep!"
případně "ET"
navíc nahrává příšerně nízkým bitrate nahrávky jsou hrozně nekvalitní bublaj
ikdyž stanici zvolím vysokou kvalitu přehrávání.
V celém programu jsem neobjevila, jak bitrate kde nastavit.
Jsem z toho rozčarovaná a pokud nikdo z vás zkušenějších nepomůžete, vrátím
se k 3.8 verzi.
Zdraví Milka.