[Fanda] Pridane TV

Karel Hrubes, Ing. hrubes na braillnet.cz
Čtvrtek Srpen 28 15:53:38 CEST 2008

 Zdravím.
Tak se mi za spolupráce mého vidícího bratra a Michala Raclavského podařilo
do oblíbených ScreamerRadia přidat audio vysílání některých televizí. Můj
vidící bratr byl potřeba z důvodu, že pro odkazy těch streamů jsme získávali
tyto odkazy z jednoho grafického programu, který je pro našince nedostupný.
Jde často sice o odkazy, na kterých za normálních okolností jede i obraz, to
ovšem ScreamerRadio neumí, takže to ignoruje.
V oblíbených jsem vytvořil podmenu TV Audio, které obsahuje následující
televize:
ČT24;
Evropa 2 Web TV - tam jdou klipy, v našem případě tedy jenom zvuk;
Meteo TV - tam to sice vypadá, jako že tam jenom hrají a pod tím jde obraz,
brácha ale tvrdí, že tam to počasí občas i rozebírají;
Óčko TV;
TA3;
TV Brněnská 1 - regionální televize;
TV Noe;
Z1 live - První zpravodajská.
Napadne-li vás ještě nějaká TV, jejíž audio by mohlo zde být přidáno, dejte
vědět.
V příloze posílám 2 aktualizované (o ty TV) zazipované soubory Favorites,
soubor Favorites_u.zip obsahuje verzi v kódování UTF-8, soubor Favorites.zip
v kódování ISO-8859-1, snad to projde.
Ještě dodatek k Milošovi Š., ano, to že se to rádio Student nyní jmenuje
Free vím, mám jej i v oblíbených a funkční, ovšem jsem nepočítal, že se Ti
po odklepnutí otvírá nějaký přehrávač, u mne se otvírá přehrávané rádio v
nové stránce a ze zdrojáku zjistím odkaz toho streamu, jak jsem popsal v
nějakém minulém e-mailu. Pokud se Ti tedy otevře ten přehrávač, zkus, jestli
nepůjde to přehrávané v tom přehrávači uložit jako .asx soubor, pokud ano,
ten pak otevři v poznámkovém bloku, za tagem rev href = "http://..." bude
tedy v uvozovkách odkaz toho streamu, ten vem do schránky a vyklop ve
ScreamerRadiu a mělo by to fungovat.
Hezký den přeje Karel H.