[Fanda] Nova verze ScreamerRadia

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 14:59:20 CEST 2008

Ahoj, Karle,
Radio Student se přejmenovalo na Free Radio 107 FM - to za prvé.
Nejde mi ani tak o to rádio, jako o princip a abych(om) se to naučili.
Tak, jak poppisuješ jsem to tak nějak dělal - kromě toho hledání embed a scr
- kde to přesěšji najít - na adrese http://www.play.cz/free-radio jsou jen
grafická tlačítka pro kvalitu přehrávání a pak se mi to v práci otevřelo ve
WinMediaPlayeru a tam dokonce jsem ani tu URL neviděl.

Tu adresu http://www.play.cz/listen/listen.php?sh=freeradio&bitrate=128ale jsem
zkopíroval doma z přehrávače, který se mi objevil a přehrával radio, přesto
to řeklo stejně jako když jsem to teď vyzkoušel v práci - po zadání do
Soubor - Zadej URL - zpráva: Nemohu obnovit seznam. Všechny zdroje selhaly,
vzdávám - to píše StramRadio.

Jinak se omouvám všem za změť odkazů - když jsem to z Gmailu odesílal,
vypadalo to docela dobře, ač časy, které se pak v dopise objevily jako
odkazy (hmm hmmm) byly nějaké grafické čtverečky.
Kopíruje se to dost špatně, frespektive vybírá text, ale nakonec se mi přece
jen vybráním veškerého textu na stránce a přes poznámkový blook podařilo
něco okopírovat a očistit. Dávám txt raději do přílohy - doufám, že to
dojde, případně si napište.