[Fanda] Nova verze ScreamerRadia

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 11:47:05 CEST 2008

Ahoj, všichni,
zapátral jsem, proč nehraje Student rádio - stream je na adrese
http://www.play.cz/listen/listen.php?sh=freeradio&bitrate=128
ale jak tuto adresu dostat, respektive změnit v nastavených, kde ta, co tam
je, nefunguje. Díky.
K rádiu Pohádka: mrkněte se na stránku
http://www.abradio.cz/radio/69/radio-pohadka
nešla mi však zobrazit v IE 7 a použil jsem Mozillu FireFox 3.
Program na dnešek

[image: ABradio] <http://www.abradio.cz/>

Česky Polski <http://www.abradio.pl/> English <http://www.abradio.com/>

*177 rádií* právě poslouchá *10 585* posluchačů. Včera si naše rádia
naladilo 91 821 posluchačů.

   - Úvodní stránka <http://www.abradio.cz/>
   - Rádia <http://www.abradio.cz/radia/>
   - Novinky <http://www.abradio.cz/hudebni-novinky>
   - Premium <http://premium.abradio.cz/>
   - Video <http://www.zkouknito.cz/>
   - MyABradio <http://my.abradio.cz/>
   - Komunita <http://www.abradio.cz/komunita/1/komunita-abradio>

  Registrace <http://www.abradio.cz/registrace/>
 ------------------------------
  [image: Jan Werich] <http://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Werich>

Hlavní stránka <http://www.abradio.cz/> › Mluvené
slovo<http://www.abradio.cz/kategorie/6/mluvene-slovo>› Radio Pohádka
|  Přidat
do oblíbených<http://www.abradio.cz/radio/69/radio-pohadka?playlistcely=1&playlist=1#>
x zavřítPro přidávání rádia do oblíbených je třeba se přihlásit nebo
zaregistrovat <http://www.abradio.cz/registrace>
[image: Radio Pohádka] Radio Pohádka

Vítejte v kouzelném světě pohádek

*Poloha:* Praha, Česká republika
*WWW:* http://www.abradio.cz
  běžná kvalita (32kbps)vyšší kvalita (96kbps)

 Hodnocení:  [image: 3.79 hvězdičky z 5] [image: 3.79 hvězdičky z 5] [image:
3.79 hvězdičky z 5] [image: 3.79 hvězdičky z 5] [image: 3.79 hvězdičky z 5] 51
posluchačů

Jan Werich <http://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Werich>
      ------------------------------
 *O rádiu*

Rádio je zaměrěno na klasické i nové pohádky, které můžete znát z rádia i
televize, pohádky jsou tu a tam prokládány pěknými písničkami. Rádio není
moderované.
 [image: Program]
Program rádia beží v testovací verzi. Vaše připomínky k programu můžete
posílat na helpdesk na abradio.com.
  09:59
 *Pohádky pro zimní spáče* Ukolébavka pro sysla
*14 min*    10:13
 *Petr Skoumal* Liška a myška
*2 min*    10:15
 *Bylo nás pět* Cirkus
*21 min*    10:36
 *Macourek & Nárožný* O tom, jak Mach a Ševestová jeli s Jonatánem na
*10 min*    10:46
 *Klasické pohádky* Otesánek
*7 min*    10:53
 *Václav Čtvrtek* Jak Rumcajs chytal ryby
*11 min*    11:04
 *Josef Lada* Dobrodružství s kouzelným stolečkem
*9 min*    11:13
 *Jiří Suchý* Dítě školou povinné
*3 min*    11:15
 *Staré pověsti české* O praotci Čechovi
*7 min*    11:37
 *Krakonošovy pohádky* Jak Trautenberk pytlačil
*14 min*    11:38
 *Pohádky filmových princezen* Tři oříšky pro popelku
*14 min*    11:52
 *Nejmilejší večerníčky* Jak se Cipísek narodil
*5 min*    11:57
 *Pohádky ze ZOO* Pohádka pro Dianu
*24 min*    12:21
 *Němeček Jaroslav,Štíplová Ljuba* Fifinčina písnička
*0,5 min*    12:22
 *Spejbl a Hurvínek* Rady paní Kateřiny
*4 min*    12:26
 *Žofka* Jak Žofka pořádala sportovní den
*15 min*    12:40
 *Pohádky Aloise Mikulky* Kouzelník
*7 min*    12:47
 *Přátelé z večerníčků* Štaflík a špagetka staví dům
*9 min*    12:56
 *Čertovské pohádky* Čarovné housle
*33 min*    13:30
 *Písničky ze seriálů* Skippy
*2 min*    13:32
 *Eduard Petiška* Řecké báje a pověsti- Midas
*11 min*    13:43
 *O Makové panence a motýlu Emanuelovi* Jak se na ni rozlobil leknín
*5 min*    13:49
 *František Rychtařík* Proměna kouzelníka Zababy
*8 min*    13:57
 *Rudolf Čechura* Sen o pohádkové zemi
*23 min*    14:20
 *Království pohádek* Kosí bratři-Jak si vyjeli na zájezd
*7 min*    14:26
 *Němeček Jaroslav,Štíplová Ljuba* Pinďova písnička
*1 min*    14:27
 *Povídání o pejskovi a kočičce* Jak si myli podlahu
*9 min*    14:37
 *Křemílek a Vochomůrka* Jak měli trápení s rakem
*6 min*    14:43
 *Rákosníček* Jak vyhnal z rybníka lenost
*8 min*    14:51
 *Karel Čapek* Doktorská pohádka
*43 min*    15:34
 *Petr Skoumal* Pane Nováku
*4 min*    15:37
 *Macourek & Nárožný* O tom, jak Mach a Šebestová vyléčili Kropáčkovi
*10 min*    15:47
 *Pohádky ovčí babičky* O hloupém vlkovi a chytrém beránkovi
*5 min*    15:53
 *Krtečkova dobrodružství* Jak Krtek ke kalhotkám přišel
*20 min*    16:13
 *Jan Werich* Pan Tau naděluje
*22 min*    16:34
 *Písničky z pohádek* Krkonošská pohádka
*2 min*    16:37
 *Pohádky a písničky* O třech groších
*8 min*    16:45
 *Broučci* Jak Kuk a Skok našli poklad
*11 min*    16:57
 *Pohádky z rybníka* Proč má vodník zelený fráček
*11 min*    17:08
 *Jiří Suchý* Takový je život
*2 min*    17:10
 *Slavné příběhy Sherlocka Holmese* Strakatý pás
*30 min*    17:39
 *Králíci z klobouku* Bob a Bobek v restauraci
*10 min*    17:50
 *Klasické pohádky* Dařbuján a Pandrhola
*62 min*    18:52
 *Němeček Jaroslav,Štíplová Ljuba* Myšpulínova písnička
*0,5 min*    18:53
 *Jiřina Bohdalová* Planeta Zeměpisce
*3 min*    18:56
 *Království pohádek* Chytrá princezna
*41 min*    19:37
 *Rudolf Čechura* Jak se Fík stal kormidelníkem
*7 min*    19:44
 *Bylo nás pět* Koupání u rybníka
*8 min*    19:52
 *Keltské pohádky* Příběh o Deirdre
*37 min*    20:29
 *Emil Šaloun* O malé víle Plavuňce
*12 min*    20:41
 *Eduard Petiška* Řecké báje a pověsti- Faethon
*10 min*    20:51
 *Ludvík Středa* Jak se kosové polepšili
*10 min*    21:01
 *Spejbl a Hurvínek* Máničce k narozeninám
*14 min*    21:15
 *Z tisíce a jedné noci* Aládinova kouzelná lampa
*24 min*    21:39
 *Božena Němcová* Jak se Honza učil latinsky
*7 min*    21:46
 *Jaroslav Foglar* Rychle sipy a vznik Tam Tamu
*6 min*    21:52
 *Václav Čtvrtek* Jak Cipísek přeslechl, že Volšovečkovi tiká....
*10 min*    22:02
 *Povídání o pejskovi a kočičce* Jak si pejsek s kočičkou dělali dort
*11 min*    22:14
 *Jiřina Bohdalová* Planeta Krále
*6 min*    22:20
 *Království pohádek* O chytrém Ondrovi
*17 min*    22:37
 *Pod vlajkou Neptuna* Zmizení Atlantidy
*19 min*    22:56
 *Křemílek a Vochomůrka* Jak vystřelili z kanonu
*6 min*    23:02
 *Marek Eben* Zátiší medvídka Pú 5
*12 min*    23:14
 *Staré pověsti české* O Václavu IV.
*4 min*    23:18
 *K. J. Erben* Svatební košile
*18 min*    23:36
 *Macourek & Nárožný* O tom jak Mach a Šebestová pomohli vypátrat zlod
*12 min*    23:48
 *Království pohádek* Medvěd Péťa a hranostaj
*8 min*    23:56
 *Němeček Jaroslav,Štíplová Ljuba* Honzova písnička
*0,5 min*    23:56
 *Písničky ze seriálů* Dva roky prázdnin
*2 min*    23:58
 *Písničky z pohádek* Hlupáku, najdu tě

dále je tu odkaz Program na zítra a tak dále.
Případně si o schéma můžete napsat na helpdesk na abradio.com - tedy možná.
Prostě to je e-mail zde uvedený.
Zdraví všechny posluchače Miloš