[Fanda] tiskárna HP Laser jet 1020

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 08:30:39 CEST 2008

Ahoj, Ondro,
cartrige je válec s náplní, úplně válec to není, ale připomíná to válec.
Otevřeš tiskárnu a nahmatáš držáčeka lehce směrem vzhůru, zpravidla
diagonálně vzhůru vytáhneš.
Člověk se tam trochu líp do té tiskárny dostane, ale taky někdy to moc nic
neřeší.
Zaswtrkuje se to stejným směrem, lehce si to najede do správného místa.
Žádný násilí, jde to lehce. Pokud to tam nejde, tak to tam dáváš jinak, než
to tam bylo.
Až dojde barva, tohle budeš muset udělat a náplň tak vyměnit, takže je to
určitě užitečné umět. Miloš