[Fanda] prava administratora

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 08:23:55 CEST 2008

Ahojte. Mám tu jeden počítač a na ňom má každý člen rodiny jedno
užívateľské konto, pričom tam mám ešte zvlášť administrátora. Doteraz
všetko frčalo, ale nainštaloval som sestre jednu hru, ktorá keď ju
spustím z jej konta vyhodí chybu z možnosťami ladiť, podrobnosti,
odoslať, neodoslať, ale keď ju spustím z konta administrátora, tak ide
normálne. Rovnako keď dám spustiť ako a tam vyberiem administrátora a
zadám heslo, hra funguje. Moja otázka teda znie - dá sa to urobiť tak,
aby hra fungovala bez nutnosti zadávania hesla? Urobiť na ňu nejakú
vínimku, alebo čo. Hoci ostatné programi fungujú aj bez práv admina.
Ďakujem. Ondrej