[Fanda] WebiVisum od teď na pozvánky

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Středa Srpen 27 20:23:12 CEST 2008

Dobrý večer,
Tiež treba dodať, že v prípade potreby ľudia z WebVisum sú naklonení
prípadnej spolupráci a sú schopný organizáciám umožniť vytvoriť väčšie
množstvo pozvánok, tak napr. ak medzi toľko v poslednej dobe
ospevovanými dodávateľskými firmami existuje taká, ktorá na dodávané PC
automaticky klientom inštaluje aj firefox, môžu túto možnosti využiť.
Ja si trúfam priatelia v prípade potreby pomôcť s WebVisum a problémami
s tým spojenými tým, ktorí nedokážu komunikovať s autormi v angličtine.
Tiež som ochotný rozoslať pozvánky ak ste stále ešte WebVisum
nevyskúšali. Prosím len neposielajte do konferencie správy typu, ja to
ešte nemám, pošlite mi prosím pozvánku.

PV