[Fanda] tiskárna HP Laser jet 1020

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Srpen 27 16:49:43 CEST 2008

Dobrý den,
řekl bych, že defultně je, aby brala oběma zásobníky, takže vyzkoumejte,
proč nechce brát tím spodním - možná tam přece jen bude ještě kousek toho
papíru - mám HP LaserJet 1018, což bude hodně podobné, naštěstí papír se tam
ještě nikdy nezasekl - ale co nebylo, může být - jaký je nejlepší způsob
páčení? Doporučuji takové ty obvyklé rady - snažit se tam dávat kvalitní
xeroxový papír, pokud možno rovně, chyba může být i v ojetých válečcích,
zkusit tamten papír více přirazit, přidržet při podávání, případně navštívit
servis, eventuelně se podívat do nastavení tiskárny, zda se to tam fakt
někde nepřepíná softwarově - Nabvídka start - Nastavení Tiskárny - vybrat
tiskárnu a Vlastnosti a tam někde, případně se na to doma mohu podívat.
Držím palce. Miloš