[Fanda] vyhledavani na programu Utorrent

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Úterý Srpen 26 22:03:30 CEST 2008

Dobrý večer Vítku,
S UTorrentem sice nemám zkušenosti, ale IMHO je výhodnější hledat
torrenty online. Už jen proto, že každý z těchto klientů je většinou
vázán na jeden jediný server, na kterém pak vyhledává. Sám vřele
doporučuji následující adresy:
https://thepiratebay.org
http://mininova.org
http://isohunt.com