[Fanda] vyhledavani na programu Utorrent

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Srpen 26 21:48:55 CEST 2008

Zdravím,

na počítači jsem měl program Utorrent verzi 1,6, kde pokud jsem do
vyhledávacího políčka umístěného přímo v tomto programu napsal hledaný
termín, tak mě krásně vyhledal potřebné věci, kde po kliknutí na odkaz v
podobě hesla zadaného do políčka se mě otevřela další podsekce, kde jsem si
tabem najel na odkaz
"download this torrent"
a ten stáhl.
Dnes jsem si ze Slunečnice stáhl novou verzi Utorrentu 1,8, kde po identické
proceduře vyhledávání v políčku programu vyjede sice adresa
http://search.utorrent.com/
následované výrazem vyplněným v políčku, ale jdu-li dále tabem, tak je to
jako kdybych hledal na Googlu. Dám příklad.
Na starém Utorrentu po zadání
Knight Rider
mě nalezl pouze torrenty vstahující se k tomuto seriálu.
Ovšem u nového Utorrentu mě žádné Torrenty nevyjede, ale jsou zde tv
programy, blogy, různé recenze na tento seriál, prostě klasický google
vyhledávač.
Prolezl jsem komplet celé menu Utorrentu, ale nikde jsem nenalezl možnost
hledat Torrenty a ne v Google prohledávači.
Nevíte někdo, co kde nastavit, aby mě to hledalo Torrenty jako ve verzi 1,6
a nižších?
mnohokrát díky a s pozdravem
Vítek