[Fanda] Seka se notebook

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Úterý Srpen 26 17:01:32 CEST 2008

Zdravím, zkus notebook otestovat antivirovým programem např. Not32 a pak
také programem Ad-aware, jestli tam není schovaná nějaká havěť.
Může tam být nějaký trojský kůň, který pracuje s hardiskem a zpomaluje
systém.
Jiří Holzinger
----- Original Message -----
From: "Tomáš Vagner" <vagtom na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, August 26, 2008 4:29 PM
Subject: [Fanda] Seka se notebook

Zdravim. Zacal se mi strasne sekat notebook a ja nevim, co s tim. Nemuzu nic
nainstalovat, daemon tools taky nefunguje. Proste kdyz cokoli delam tak se
sekne, harddisk jakoby vice pracuje podle zvuku a notebook se po chvili sam
restartuje. Spadl mi system, tak jsem musel dat posledni obnoveni. Nevim
jestli mam vadny disk, ci cim to muze byt. Zdravi a dekuje Tomas.