[Fanda] WebVisum, Mozilla a screenreadery (Re: CAPTCHA API na Seznamu)

Úterý Srpen 26 01:32:28 CEST 2008

> Kameňom úrazu je fakt, že pokiaľ mi je známo, microsoft internet explorer
> nie je možné rozširovať doplnkami.

Doplňky pro MSIE určitě psát lze -- viz například rozšíření Telefon od
Michala Ficka, zajišťující "on-line OCR" telefonních čísel na Zlatých
stránkách, doplňky pro Skype, AVG 8 a další podobné potvory. Vývojáři
WebVisum na svých stránkách sami uvádějí, volně parafrázuji: "vývoj
pro MSIE je mnohem náročnější a my se raději budeme věnovat něčemu
užitečnějšímu" (přesné znění v angličtině je na
http://www.webvisum.com/wiki/FAQ), což je zkrátka jejich volba, kterou
je třeba respektovat. Osobně také používám a propaguji Firefox, ale
buďme vůči MSIE potažmo Microsoftu objektivní, není všechno pouze
jejich vina...

S pozdravem

Michal Jungmann