[Fanda] Hromadne prejmenovani tagu

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Pondělí Srpen 25 21:02:01 CEST 2008

DObrý večer.
Už jsem psal Vítkovi soukromě, ale jak tu napsal pan Hrubeš, jenom doplním.
Funguje to stejně u souborů ogg i flac.
Mám ale zkušenosts tím, že se mi u starších verzí, pokud jsem stál na
seznamu skladeb označil a náhodou jsem sjel šipkou, tak se to odznačilo a
uložila se změna u souboru, na kterém jsem stál.
Pokud se postupně vyplní pole, která chceme vyplnit hromadně, stačí zůstat
stát na tom posledním poli, např rok a jak zde bylo řečeno, ztiskem ctrl-s
se tagy uloží.
Je to opravdu dobrý program a ušetří nám práci s otrockým vyplňováním
informací.
Sám ho používám při práci s tagováním zvukových knih převedeným z kazet.

Zdenek
----- Original Message -----
From: "Karel Hrubes, Ing" <hrubes na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, August 25, 2008 8:56 PM
Subject: Re: [Fanda] Hromadne prejmenovani tagu

Ahoj Vítku a ostatní.
Zkus tento postup - u souborů MP3 funguje. Počítám, že máš tedy načtené v
programu MP3Tag2.41 soubory, kde chceš provést hromadné přejmenování tagů. V
načteném seznamu souborů označ všechny soubory ctrl+a, pak běž tabem na
pole, ve kterém chceš pro všechny soubory nastavit stejná data, tedy třeba
do pole interpret chceš všude vepsat "STEJNÝ INTERPRET ABC", následně třeba
i do pole album třeba "Stejné album xyz", toto lze samozřejmě dělat s
jakýmkoli polem tagu. Když všude vyplníš, co potřebuješ, tak asi nemusíš,
ale já dojedu tabem zpět na seznam načtených souborů, dám klasické ctrl+s
(Svatopluk) jako uložit, po chvilce dle počtu souborů se ozve, u kolika z
kolika souborů byl tag uložen. A to je vlastně celý. Snad to bude fungovat i
u OGG souborů, žádné tady nemám, tak nemohu vyzkoušet. Zdraví Karel H.