[Fanda] Hromadne prejmenovani tagu

Karel Hrubes, Ing hrubes na braillnet.cz
Pondělí Srpen 25 20:56:26 CEST 2008

Ahoj Vítku a ostatní.
Zkus tento postup - u souborů MP3 funguje. Počítám, že máš tedy načtené v
programu MP3Tag2.41 soubory, kde chceš provést hromadné přejmenování tagů. V
načteném seznamu souborů označ všechny soubory ctrl+a, pak běž tabem na
pole, ve kterém chceš pro všechny soubory nastavit stejná data, tedy třeba
do pole interpret chceš všude vepsat "STEJNÝ INTERPRET ABC", následně třeba
i do pole album třeba "Stejné album xyz", toto lze samozřejmě dělat s
jakýmkoli polem tagu. Když všude vyplníš, co potřebuješ, tak asi nemusíš,
ale já dojedu tabem zpět na seznam načtených souborů, dám klasické ctrl+s
(Svatopluk) jako uložit, po chvilce dle počtu souborů se ozve, u kolika z
kolika souborů byl tag uložen. A to je vlastně celý. Snad to bude fungovat i
u OGG souborů, žádné tady nemám, tak nemohu vyzkoušet. Zdraví Karel H.

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
Sent: Monday, August 25, 2008 8:30 PM

Zdravím,

mám dotaz na ty, kteří používají prográmek MP3 tag.
Mám verzi 2,41 a snažím se přijít na to, jak hromadně přejmenovat tagy tím
způsobem, že mám-li v adresáři např. 40 souborů, a chci do všech dát
identického umělce/artist a album + žánr/genre, a abych nemusel toto
provádět v souborech jeden podruhém, lze toto hromadně?
Když jsem dal ctrl+d, následně vybral potřebnou složku, do políčka pro
umělce, album a žánr jsem vyplnil potřebná data, tak v aplikačním
menu/soubor je sice možnost vložit ID3 tag do mp3, což je však nedostupné.
Také v app menu/upravit možnost vložit (ctrl+v) sice dostupná je, leč nic se
nezmění po jejím ztisknutí.Podotýkám, že jde o soubory v ogg, což ale tento
program zvládá a v souborech už tagy jsou, ale v mě nevyhovujícím schématu
např. mezi slovy všude podtržítka, vše malými navíc bez diakritiky atp.
Mnohokrát díky za jakoukoli radu
s pozdravem
Vítek