[Fanda] Hromadne prejmenovani tagu

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Srpen 25 20:30:12 CEST 2008

Zdravím,

mám dotaz na ty, kteří používají prográmek MP3 tag.
Mám verzi 2,41 a snažím se přijít na to, jak hromadně přejmenovat tagy tím
způsobem, že mám-li v adresáři např. 40 souborů, a chci do všech dát
identického umělce/artist a album + žánr/genre, a abych nemusel toto
provádět v souborech jeden podruhém, lze toto hromadně?
Když jsem dal ctrl+d, následně vybral potřebnou složku, do políčka pro
umělce, album a žánr jsem vyplnil potřebná data, tak v aplikačním
menu/soubor je sice možnost vložit ID3 tag do mp3, což je však nedostupné.
Také v app menu/upravit možnost vložit (ctrl+v) sice dostupná je, leč nic se
nezmění po jejím ztisknutí.Podotýkám, že jde o soubory v ogg, což ale tento
program zvládá a v souborech už tagy jsou, ale v mě nevyhovujícím schématu
např. mezi slovy všude podtržítka, vše malými navíc bez diakritiky atp.
Mnohokrát díky za jakoukoli radu
s pozdravem
Vítek