[Fanda] Omluva

Lukáš Hosnedl lukas.hosnedl na seznam.cz
Pondělí Srpen 25 19:24:04 CEST 2008

Tak napíšu:
Ahoj lidi,
kdo z vás hraje Top Speed, mohlo by ho zajímat nové auto které jsem právě
vytvořil. Jestli ho chcete, napište mi někdo, jak ho uložit na Úschovnu,
nebo mi dejte svůj mail a já vám ho pošlu v příloze, jestli to teda budu
umět.
----- Original Message -----
From: "artez1" <artez1 na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, August 23, 2008 10:47 PM
Subject: [Fanda] Omluva

Zdravím fandové. Vím, že mnozí z vás to asi nevezmou, ale risk je zisk.
Chtěl jsem vám udělat tím autem radost a samosřejmě se omlouvám, máte-li
někdo limity pouze na týden a takhle e ztrácíte. Škody na vašich PC bych měl
nerad na tryku. Lidé jako Tapin nemusí tento "šrot" jak milostivý pán
naznačil číst. Od kdy je toto konference? Tam můžete odpovídat na co vy
chcete a ne se zapojovat do všeho. To byla jedna z věcí, které mě naučili na
inpoře. Tvrdě ale naučili. Abych zase nešel do flamování, prostě se omlouvám
za ostré e-maily a za přílohu, neumím umístit soubory na úschovnu ani nikam
jinam, ale rád bych se to naučil.