[Fanda] CAPTCHA API na Seznamu

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Srpen 25 17:28:29 CEST 2008

Ahoj,

Michal Ondruška  wrote:
> pred časom tu niektorí skúsenejší uvádzali webvisum do
> mozily, ktorý by toto mal tiež riešiť. neviem. neskúšal som to, no podľa
> vtedajších odoziev tu, to vyzerá na vinikajúcu pomôcku pre nás. ale ako
Ospravedlňujem sa, nasledujúci komentár prosím neberte osobne.
Jednoducho ma k tomu vyburcovala atmosféra v konferencii.

Broblém priatelia je práve toto ale ako, ktoré aj pán Ondruška píše.
Fungujúce riešenie tu už máme, je dokonca zdarma, jeho použitie je
nezáväzné. WebVisum ako aj prehliadač od mozilla sú dokonca
lokalizované. Ale mi nemáme problém sa tu povadiť, že ako na nás chcú
všetci zarábať, ako všetko stojí nekresťanské peniaze. Prosto všetko
zhadzujeme na dodávateľov špeciálneho software. Mi ľudia sme už asi
takí. Niekto nám niečo dá zadarmo, ale nám sa to nezdá dosť
profesionálne. Mnohí si možno povieme: "Ako je možné tak lacno vyrobiť
niečo fakt dobré a funkčné?" Ak dostaneme plnu technickú podporu a
reklamy a rôzne informačné správy sa na nás sypú zo všetkých strán,
potom zas nariekame, že nás chcú ošmeknúť, že chcú zarábať na našom
zrakovom postihnutí a podobne.
Porozmýšľajme preto každý nad sebou a zvážme, či nemám pravdu. Určite
viacej než 50 percent členou tejto konferencie nemá problém písať o
probléme do konferencii bez toho, že by boli ochotný trošku niečo pre
vyriešenie aj urobiť. Začína medzi nami panovať stav akej si pasivity,
kde čakáme, kým nám naši "zdraví" kamaráti neposkytnú všetko na podnose.
Mi naopak by sme sa mali snažiť im ukázať, že vieme si s množstvom vecí
poradiť aj bez pomoci.
Preto ešte raz dovoľte aby som vás všetkých poprosil usiľujme sa,
pretože toto je vizitka nás všetkých. A ešte aj preto, aby sme mali
medzi sebou priateľské vzťahy. Ani si neviete predstaviť koľko krát
mnohí z tej hŕstky kvalitných prispievateľov tesne pred odoslaním
vymazali rozpísanú správu plnú zlosti a ostrejších výrazov.

PV