[Fanda] olympus a ochrana proti kopírování

Lucie Nováková novakovalucie na tiscali.cz
Pondělí Srpen 25 10:17:38 CEST 2008

Zdravím,
mám ten samý problém a proto by mě to také zajímalo, protože třeba z dvaceti
mp3 mi nefunguje 11 a to se opravdu nedá.
Lucka N.
----- Original Message -----
From: "Pavel ondra" <pavelond na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, August 25, 2008 12:21 AM
Subject: [Fanda] olympus a ochrana proti kopírování

Zdravím Fandové,
Pořídil jsem si diktafon olympus ds-40 a když jsem si do něj zkopíroval
nějaké mp3 tak mi jich půlku přehrávač odmítl přehrát a na displeji se
objevila nějaká hláška o ochraně proti kopírování. stalo se mi to jen u
některých skladeb. Nevíte co s tím, jak tuto ochranu zrušit?
Děkuji Pavel.

http://www.nod32.cz