[Fanda] Koupě Skype kreditu pro volání na pevné a mobilní telefony

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Pondělí Srpen 25 09:31:08 CEST 2008

Fandové, zdravím,

Omlouvám se, budu se opakovat, no, nedávno jsem posílal do konference
"Fandy" dotaz ohledně koupě kreditu pro volání ve Skype. Možná, že v záplavě
jiných témat tento e-mail zanikl, tak jeho text přeposílám znovu, snad to
nebude vadit a třeba se najde někdo, kdo poradí. Za odpovědi, náměty,
zkušenosti předem velmi děkuji.

Vím, toto téma již bylo též v konferenci probíráno, dle mého názoru ale ne

úplně dostatečně, ikdyž přiznávám, možná jsem mu nevěnoval tolik pozornosti.

Rád bych si koupil kredit na volání přes "Skype" na mobilní a pevné linky.

Na internetovou stránku, kde se kredit zakupuje jsem se dostal, a převod

peněz by snad také proběhnul v pořádku. Překvapilo mě však, že účet, kam

jsem měl určitou částku v českých korunách převézt, neobsahoval žádný

variabilní simbol. Není mi tak zcela jasné, jak provozovatel pozná, že

platba je zrovna moje. Údaje pro platbu ale obsahovaly jakýsi tzv. "Swift

code", tedy kód, obsahující změť písmen. K čemu tento kód slouží, kdy a jak

ho použít? Rád bych také věděl, jak se pak dozvím, že platba dorazila a já

mohu uskutečňovat předplacené hovory? A v poslední řadě, jak pak takové

hovory provádět? Domnívám se, že k jednotlivým kontaktům budu muset přidat

číslo mobilní nebo pevné linky, nabídne mi pak Skype při odenterování

"Zahájit hovor" možnost výběru, na které číslo konkrétně chci volat? A snad

už opravdu poslední dotaz, jak a kde se dozvím, kolik mi zbývá ještě

kreditu, abych si včas kredit navýšil?

Děkuji moc za postřehy a zkušenosti s takovýmto voláním, jakož i s návodem k

obsluze Skype kreditu. Budu velmi rád, když, Fandové, napíšete.

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414