[Fanda] eliška zlobí

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Neděle Srpen 24 18:04:57 CEST 2008

Krásný den přeji všem fandům a fandinkám.
Mám výchovný problém s eliškou. Tedy myslím s hlasem Eliška.
Když stisknu na klávesnici tečku, tedy tečku za větou, vysloví mi eliška
period a i jinou interpunkci vyslovuje anglicky či jak to je. Myslel sem, že
to nastavím v konfiguračním manažéru jawsu v nastavení interpunkce tím, že
změním popisek, ale asi dělám něco špatně, nezabralo to.
Kdyby někdo věděl radu, napište prosím podrobný popis na soukromo
gombos.jindrich na seznam.cz
Díky všem a přeji hezký den
     Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 080823-0, 23.08.2008
Testovano: 24.8.2008 18:05:00