[Fanda] nějaká jiná stránka na posílání sms zdarma

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Neděle Srpen 24 17:55:20 CEST 2008

Zdravím,

Nevím, zda ještě moje informace bude zprávná, ale určitě lze posílat SMS do
sítě T-mobile přímo z jejich vlastních stránek, už u tohoto operátora
nejsem, no vím, byla nutná registrace, nevím teď přesně, myslím, že se musel
taky zadávat nějaký kód, možná i z obrázku. Dalším problémem je, že T-mobile
má, nebo aspoň měl, tuto službu placenou, bylo možno poslat SMS z určitého
čísla v počtu 20, pak už byla služba placená, to bylo bez poplatku, pak se
dalo poslat 100 SMS za určitý malý paušální poplatek. Pokud by informace
nebyly dostatečné a přesné, jak už jsem výše psal, už nejsem u tohoto
operátora.

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Radim Vojtek
Odesláno: 23. srpna 2008 20:41
Komu: Konference Fanda
Předmět: [Fanda] nějaká jiná stránka na posílání sms zdarma

Zdravím vás fandové.

Prosím vás nevíte někdo o nějaké takové stránce stejné jako je

http://www.gosms.cz/sms-zdarma

                            tam jde posílat jen na o2 a vodafone. Prosím
vás. Nevíte někdo o nějaké takové stránce abych s ni mohl posílat ještě na
týmobail? Děkuju.
                          Radim