[Fanda] wi-fi router

Neděle Srpen 24 12:39:28 CEST 2008

Ano, přesně tak. Blíže česky k SSID třeba zde http://cs.wikipedia.org/wiki/SSID.

> a to druhé nevím.

UPnP = Universal Plug and Play = množina protokolů, umožňujících
zařízením automaticky si nastavovat parametry sítě. V principu to
možná bude dobrá funkce, do hloubky jsem to nijak nezkoumal, ale
každopádně pokud danou funkci nepoužívám, je IMHO zbytečné ji nechávat
zapnutou. Jakákoliv funkce navíc přináší další -- byť třeba minimální
-- možnost chyby v implementaci a tudíž potenciálně zvyšuje
bezpečnostní riziko. Detaily k UPnP v angličtině třeba na
http://en.wikipedia.org/wiki/Upnp

S pozdravem

Michal Jungmann