[Fanda] Skype a návrat k predch. verzii?

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Neděle Srpen 24 01:55:06 CEST 2008

Dobrý den přeji Františku.

Podle mého hravě vrátíte předchozí verzi, stačí obnovit sistém před dobu,
kdy byla aktualizace instalovaná. Kdyby to nepomohlo, tak ho vyhoďte, někdo
vám starší verzi pošle. Mohl bych případně i já, když mi napíšete jaká to
byla.
      Jindra.
Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44
----- Original Message -----
From: "František Ollé" <frantisek.olle na netopier.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, August 24, 2008 1:34 AM
Subject: [Fanda] Skype a návrat k predch. verzii?

Zdravým Fandovia! Chcem sa spýtať, že keď som si aktualizoval skype priamo z
programu a tá aktualizácia mi nevyhovuje dá sa nejako vrátiť k
predchádzajúcej verzii, ktorá bola pred aktualizáciou? Za odpoveď vopred
ďakujem. S pozdravom František Ollé

---
avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 080823-0, 23.08.2008
Testovano: 24.8.2008 1:37:15

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 080823-0, 23.08.2008
Testovano: 24.8.2008 1:55:08