[Fanda] návrh moderátoroviRe: [mp3] Tak tohle musíte slyšet

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Neděle Srpen 24 01:08:44 CEST 2008

Ach proboha! Věřím, že jedna příloha může někdy přijít nevhot, ale aby se
zase omnezovalo jako na braillneťáckých konferencích? Nedalo by se to pro
jednou přežít?
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel + Memobox 585223678
Mobil 608262594

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Peter Nedorost
Sent: Wednesday, August 20, 2008 6:54 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] návrh moderátoroviRe: [mp3] Tak tohle musíte slyšet

Dobrý deň,
nemyslíte, že by bolo vhodné, ako tomu bolo niekedy nastaviť posielanie
príloh v konferencii na nejakú rozumnú veľkosť? Ono je pravda, že v časoch
dnešného rýchleho internetu je to už niečo iné, ako niekedy pri dial ap
pripojení a možno tak reagujem práve v súvislosti s tým, že mi skype spapalo

toľko dát a do konca mesiaca mi ich ostáva málo máličko, tak práve mňa táto
mp3 čo prešla konferenciou vôbec nepotešila.
s pozdravom Peťo