[Fanda] Preplacany system

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Neděle Srpen 24 00:31:28 CEST 2008

Nechci radit. Ale stalo se mi dřív dokud jsem používal Spiboot, že mi pak na
internetu často bránil ve stahování stránek, nebo i docela potřebných
aktualizací. Vždy se ozval tzv. "vnitřní spiboot" a překážel a ne a ne se
toho zbavit. Prostě hlídal, ale i tehdy, když jsem to zatraceně
nepotřeboval.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel + Memobox 585223678
Mobil 608262594

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Václav Toul
Sent: Tuesday, August 19, 2008 3:27 PM
To: Fanda, konference o počítačích
Subject: Re: [Fanda] Preplacany system

Myslím, že je lepší mít Nod32 a cizí firewall než jen defender od
mrkvosoftu, četl jsem o tom články v Chipu a v PC worldu tuším a tam psali,
že na kvalitní ochranu mrkvosoft nestačí. Osobně bych si asi nainstaloval
Spibota nebo něco podobného, doufám, že mě ještě někdo doplní.
Václav Josef Toul
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz
mobil: 724 231 468