[Fanda] Omluva

artez1 artez1 na tiscali.cz
Sobota Srpen 23 22:47:18 CEST 2008

Zdravím fandové. Vím, že mnozí z vás to asi nevezmou, ale risk je zisk. Chtěl jsem vám udělat tím autem radost a samosřejmě se omlouvám, máte-li někdo limity pouze na týden a takhle e ztrácíte. Škody na vašich PC bych měl nerad na tryku. Lidé jako Tapin nemusí tento "šrot" jak milostivý pán naznačil číst. Od kdy je toto konference? Tam můžete odpovídat na co vy chcete a ne se zapojovat do všeho. To byla jedna z věcí, které mě naučili na inpoře. Tvrdě ale naučili. Abych zase nešel do flamování, prostě se omlouvám za ostré e-maily a za přílohu, neumím umístit soubory na úschovnu ani nikam jinam, ale rád bych se to naučil.