[Fanda] Tak zase klidek, bylo: Nové auto do top speed

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Srpen 23 22:33:26 CEST 2008

Zdravím,

já, když jsem začínal s počítačem a věděl jsem, že "tož su na tyto věci blbé
včil", tak jsem držel hubu a před zkušenějšími jsem měl hluboký respekt, což
mám i nyní koneckonců. Rozhodně jsem svou blbost veřejně nedemonstroval a
nevystavoval na odiv a ještě se tím nechlubil!!!
Rozhodně bych vám doporučoval, napíšu to slušně, na konferenci držet ústa,
protože dneska je to tu zahlcené ze 70% šrotem o nějakém zvuku auta, hovořím
pouze o dnešku. FAkt si připadám jako v mateřské školce, nejsem tu tak
dlouho cca 2 roky, ale takovýhle odpad jsem tu ještě nezažil. Co navíc vím
od známých, tak dříve byla Fanda pojem. Dnes se stává pomalu šrotiště na
blbnutí s hrami.
Nemám rád tyto emocionálně laděné příspěvky, snažím se reagovat pouze
technicky, ale tohle je fakt svinčík, co vy a další cca 2 jedinci z Fandy
poslední dobou děláte.
PS: přirovnávání Fandy k Pavlači padají skutečně od těch pravých expertů...
ps2: Na ukřivděné a ublížené kňourání, co jsem si to zase dovolil nebudu
reagovat, aby se to tu nezahltilo ještě většími kravinami než dnes.
s pozdravem
Vítek