[Fanda] nastavování rychlosti hlasu

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Sobota Srpen 23 22:10:35 CEST 2008

Zdravím přátelé,
jsem již od včerejška uchvácen onými přeloženými hrami od Marka z
Eureky.ovšem vyskytuje se mi jeden menší problém.když si hru spustím úplně
poprvé a dám nastavení hlasu,napíše mi to nějakou chybku acces violation
error a address nějaké číslo.to jsem vyřešil tím,že hru spustím a hlas Jakub
už funguje.do hry se uloží soubor s příponou ini,to chápu.ale proč se v
některých případech prostě nechce uložit rychlost hlasu,kterou tam
nastavím?vždy to je hrozně pomalé a skoro při každém spuštění hry to musím v
nastavení změnit,i když tam soubor ini je.
Lukáš Kakara