[Fanda] návrh moderátoroviRe: [mp3] Tak tohle musíte slyšet

Antal nukab na nextra.sk
Sobota Srpen 23 19:33:40 CEST 2008

Ospravedlňujem sa. Ten stav som vyvolal ja svojim návrhom na poslanie
tej ukážky. Neobviňujte nikoho za to, že reagoval automaticky. Určite by
bol riešil zásielku inak, keby ju bol posielal na svoj podnet. Skúste sa
vžiť do jeho úlohy.

Zastavte tento reťazec. Návrhy padli, verím, že sa budeme riadiť nimi do
budúcna.

Milan
----- Pôvodná správa -----
Od: "Karel Břinda" <brinda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Komu: "Fanda Konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 21. august 2008 22:17
Predmet: Re: [Fanda] návrh moderátoroviRe: [mp3] Tak tohle musíte slyšet

> Je vidět, že mi nerozumíte. Jsou mnohem lepší způsoby, jak zveřejnit
soubor. FTP, HTTP (některá z úschoven), apod... a odkaz pak zaslat do
konference. Nikoliv zasílat e-maily s velikou přílohou, na to e-mail
nebyl koncipován a v konferenci se to už mnohokrát mnohokrát, jak víte,
probíralo. Proto to, prosím, neposouvejte do roviny, že chci bránit
zveřejňování tohoto druhu obsahu. Jde o způsob zveřejnění.