[Fanda] toprádio

Antal nukab na nextra.sk
Sobota Srpen 23 19:13:35 CEST 2008

Súhlasím.

Program i zvuk (4).

Milan

----- Pôvodná správa -----
Od: "Ivo Novák" <ivo11.novak na email.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 21. august 2008 15:50
Predmet: Re: [Fanda] toprádio

Zdravím,

Tak jsem naladil ono "Topradio", program mi přijde dosti hrozný, ale o
to by
vůbec nešlo, každý máme jiný vkus, to je pochopitelné. Chci se jen
zeptat,
zda máte všichni, co jste toto rádio spustili přes internet, tak hrozný
zvuk, postrádající jakékoli výšky. To mám internet, myslím, dostatečně
rychlý, zřejmě půjde o nízký datový tok.

Děkuji za postřehy,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414