[Fanda] překladač eureka basicu

smoulaladisek na seznam.cz smoulaladisek na seznam.cz
Sobota Srpen 23 13:54:23 CEST 2008

zdravím fandy
vyděl jsem hru pomsta šileného atarysty a chtěl bych se zeptat
jestli byl pro eureku přepsanej ataristuv protiutok
spoměl jsem si že tyto hry byly i pro atari
to mi připomíná že jsem psal nasoukromo  panu susčíkovi
jestli neví kde by se dalo najít něco o tomto dnes už legendárním počítači atari 800xe
jelikož jsem četl že ho kdysi také používal jinak jsem rád že byly hry s eureky přepsány ikdyž
znám jen pomstu šileného ataristy ale stáhl jsem si i ostatní a jsem rád že jsou zase pškné klasickí textovky
jen tak dál
spozdravem ládísek