[Fanda] návrh moderátoroviRe: [mp3] Tak tohle musíte slyšet

Karel Břinda brinda na tereza.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 21 22:08:50 CEST 2008

Přeji pěkný večer,

předem bych chtěl poprosit, aby zprávy, které jsou směrovány mně jako moderátorovi, byly zasílány kromě konference v kopii i na mou e-mailovou adresu, protože příspěvky, jak už jsem psal, nestíhám pročítat v danou chvíli (dovolené, spousta dalších projektů, atd..), a když se k tomu dostanu, bývá to většinou se zpožděním.

Zneužívání e-mailu k posílání velkých souborů je často diskutované téma, a tímto návrhem se tedy budu zabývat, protože ve chvíli, kdy to někomu blokuje linku a zvedá omezený traffic, je to rozhodně špatně. Nastavení limitu na serveru by asi bylo řešení.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Peter Nedorost
Sent: Wednesday, August 20, 2008 6:54 PM
To: Fanda Konference
Subject: [Fanda] návrh moderátoroviRe: [mp3] Tak tohle musíte slyšet

Dobrý deň,
nemyslíte, že by bolo vhodné, ako tomu bolo niekedy nastaviť posielanie
príloh v konferencii na nejakú rozumnú veľkosť? Ono je pravda, že v časoch
dnešného rýchleho internetu je to už niečo iné, ako niekedy pri dial ap
pripojení a možno tak reagujem práve v súvislosti s tým, že mi skype spapalo
toľko dát a do konca mesiaca mi ich ostáva málo máličko, tak práve mňa táto
mp3 čo prešla konferenciou vôbec nepotešila.
s pozdravom Peťo