[Fanda] toprádio

giebisch karel giebisch na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 21 16:01:50 CEST 2008

mě toto rádio hraje skvěle.
----- Original Message -----
From: "Ivo Novák" <ivo11.novak na email.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 21, 2008 3:50 PM
Subject: Re: [Fanda] toprádio

Zdravím,

Tak jsem naladil ono "Topradio", program mi přijde dosti hrozný, ale o to by
vůbec nešlo, každý máme jiný vkus, to je pochopitelné. Chci se jen zeptat,
zda máte všichni, co jste toto rádio spustili přes internet, tak hrozný
zvuk, postrádající jakékoli výšky. To mám internet, myslím, dostatečně
rychlý, zřejmě půjde o nízký datový tok.

Děkuji za postřehy,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414