[Fanda] Eliška

Čtvrtek Srpen 21 11:05:43 CEST 2008

> Eliška je aj sapi4 aj sapi5.

V tom případě můžete zkusit, zda WinTalker verze 4 podporuje makro
#SSl pro přepnutí na SAPI 4 syntezátor. Pro HLAS jsme kdysi do souboru
WTALKER.MKR přidávali řádky

,,^{F11},0,0,1,*Hlasový výstup HLAS
{#SSl"1"} {#T200} "Nazdar,, tak já se koukám."
,,^{F12},0,0,1,*Standardní hlas WinTalkeru
{#SSl"0"} {#T200} "standardní hlas"

Číslo syntezátoru je potřeba zjistit experimentálně, popisky, texty a
klávesové zkratky pro přepínání lze samozřejmě upravit k obrazu svému.

S pozdravem

Michal Jungmann