[Fanda] Jak s 10 hodinovym souborem AVI

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Srpen 21 09:45:51 CEST 2008

Zdravím,

poradil by mě prosím někdo, jak vyextrahovat audio z 10 hodinového avi
souboru?
Nahrál a uložil jsem si bezchybně Srpnovou noc na ČT1 trvající 10 hodin,
ale narazil jsem na překážku, jak vyextrahovat audio, neboť tv karta
Pinnacle nahrávat pouze audio z televize neumí.
Běžně to dělám přes Adobe Audition / open video from audio, nebo přes
Winamp plugin disk writer. U takto velkého souboru nevím proč oba programy
selhaly, neboť zatímco Winamp mě z 600 minut extrahne pouze 280, Adobe
Audition jen 380.
Zkoušel jsem taktéž program avi2wav, který jsme zde s Peťom řešili ohledně
oprav audia ze souborů, nicméně tento se tváří jakoby extrahoval, ale poté
se v daném adresáři vyextrahovaný soubor neobjeví.
Taktéž jsem zkoušel v Total Commanderu avi soubor rozdělit na dvě menší,
přibližně stejné části, nicméně Adobe Audition ani Winampu se to nelíbí -
Winamp to ani nechce dokonce přehrát, zřejmě tohle násilné krájení na Total
Commanderu lze aplikovat pouze na textové či audio záležitosti, nikoli však
na videa.
Takže: nevíte prosím vás někdo, co s tím a jak z toho dostat to audio?
mnohokrát díky a s pozdravem
Vítek