[Fanda] mac adresa

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Čtvrtek Srpen 21 08:46:01 CEST 2008

Dobrý deň,

ppartyka  wrote:
> Vážení, může mi někdo říct, jak na upc stránkách se dá zjistit, jakou
> nyní mám mac adresu síťového zdroje?

Mac adresu svojej sieťovej karty môžete zistiť:
1) ponuka štart\Nastavenie\Sieťové pripojenia. Tam vyberte požadované
sieťové pripojenie a z jeho kontextového menu vyvolajte príkaz stav. V
dialógu stav prejdite na kartu Podpora, stlačte tlačidlo Podrobnosti a v
zobrazenom zozname hneď prvá položka je Fyzická adresa.
> Od 11 srpna nejsou přístupné dosavadní stránky, na přesměrování to píše
> následující:
>
> Svou službu mužete spravovat jen přes zabezpečený server. Pokud není váš
> prohlížeč kompatibilní s HTTPS, je třeba jej aktualizovat,
> dříve než budete moci spravovat svou službu sami.
>
> Tedy v praxi to znamená, že je třeba ještě něco doinstalovat anebo s IE
> verzí 6 mám smůlu a musím něco jiného nebo verzi 7? - opravdu v těch
> počítačích brutální humus,
HTTPS je podporované aj IE6, zadávate adresu v tvare https://.... príp
nechýbajú vám aktualizácie tzv. koreňových certifikátov?

PV