[Fanda] kam mizí přílohy?

Milka milka.bed na seznam.cz
Středa Srpen 20 22:54:49 CEST 2008

Dobrý den přátelé.
Od června mám nový počítač s windows xp.
Mám antivir avast, registrovaný funkční.
Stává se mi však, že mi jsou posílány maily s přílohami, avšak v mailech
přílohy záhadně nejsou.
Co mi třídí přílohy, které mi to přidělí a které ne?
Přílohy k mailům konference fanda které byly k mailům vyslány např vůbec
neprojdou ale ani v mailu není žádná správa, že byla  příloha pro nějaký
nebezpečný prvek odstraněna nebo nedodána.
Ráda bych, aby mi maily chodily i s přílohami, protože pak je moc těžké
lidem vysvětlovat, že mi žádná příloha od nich v mailu nepřišla.
Pokud mám něco špatně nastaveno, prosím podrobně popsat, jak má správné
nastavení vypadat.
Všechny zdraví Milka.