[Fanda] Problém s exportem zpráv

Středa Srpen 20 22:21:05 CEST 2008

Dobré odpoledne,

s křížkem po funuse doplním: Brutální nakopírování .DBX souborů do
příslušné složky na novém počítači samozřejmě obvykle funguje, ale
elegantnější a IMHO spolehlivější varianta je přes menu Soubor,
Importovat, Zprávy, vybrat Outlook Express 6, zvolit přepínač
Importovat poštu z adresáře úložiště aplikace Outlook Express,
tlačítkem Procházet nasměrovat do složky s kopií .DBX souborů, v
dalším dialogu potvrdit Všechny složky a dokončit tlačítkem Dokončit.

S pozdravem

Michal Jungmann