[Fanda] eštešpinavé skype, prosím pomôžte

Středa Srpen 20 20:22:05 CEST 2008

Dobré odpoledne,

režim supernode lze -- údajně, nezkoušel jsem -- od Skype verze 3
zakázat v registru proměnnou

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Skype\Phone]
"DisableSupernode"=dword:00000001

Příslušný .REG soubor je k dispozici na adrese

https://www.cs.uwaterloo.ca/twiki/pub/CF/SkypeConfiguration/NoSuperNode.reg

Obecně lze jinak doporučit dvě věci:

1. Nepoužívat Skype. :-)

2. Pokud už Skype chcete nebo musíte používat, pak na počítači s
neveřejnou IP adresou, umístěném za hardwarovým firewallem (např. v
ADSL modemu/routeru).

S pozdravem

Michal Jungmann