[Fanda] návrh moderátoroviRe: [mp3] Tak tohle musíte slyšet

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Středa Srpen 20 19:52:51 CEST 2008

Dobrý deň,
Možno by bolo možné urobiť kompromis a takéto prílohy len automaticky
oddeliť a vystaviť na webe. Mám dojem, že mailman by to mohol zvládať.
Nie je určite slušné do konferencie posielať väčšie emaily. Ja by som
osobne stanovil veľkosť mailu na nejakých 150 až 200 kB.

PV