[Fanda] možnosti wi-fi routeru

Středa Srpen 20 16:10:50 CEST 2008

> ale já bych rád, aby se oba stroje vzájemně viděli. Oba mají ... Win XP pro

Pak by to v zásadě neměl být problém, na jednom z počítačů povolíte
sdílení souborů, a ze druhého se k této složce připojíte -- buď
procházením sítě přes Okolní počítače, nebo přímo zadáním cesty
\\jménopočítače\jménosložky do políčka Spustit v Nabídce Start.

MMHC, IP adresu musí mít každý počítač přidělenu tak jako tak, to není
jenom záležitost her.

S pozdravem

Michal Jungmann