[Fanda] Ako nastavit zobrazenie hlavneho okna mirandy?

gp1 gp1 na nextra.sk
Středa Srpen 20 12:18:53 CEST 2008

Ahoj Fandovia!
Dotaz by som presnejšie špecifikoval  asi takto:
Ako vo Windowse  2000 nastaviť zobrazenie hlavného okna Mirandy tak, aby bol
Jaws schopný čítať názvy jednotlivých kont?
Nedopatrením som to nejako prestavil myšou, takže s pôvodného okna sa teraz
stal zvislý panel na pravom boku obrazovky o šírke asi cca 3 cm.
Tento je možné bud zobraziť, alebo skryť. Jeho velkosť myšou nemožno meniť,
maximálne tak šírku.
Dá sa toto zobrazenie nejako korektne prestaviť službami windowsa, alebo
musím vyčistiť register?
Dakujem.