[Fanda] Lokálna sieť

Středa Srpen 20 10:37:28 CEST 2008

Ahoj števo,
sieť vo windows sa správa fakt nevyspytateľne, niekedy sa mi presne tiež
stáva, že v miestach v sieti nevidím nič, niekedy sieťovú skupinu, v ktorej
je len môj aktuálny počítač, inokedy sú tam počítače oba, v škole na sieti
tiež vidím niekedy len svoju sieťovú skupinu, inokedy sieťové skupiny
všetky, je to normálne lotéria. Ale aby som ti aspoň trocha poradil, niekedy
sa zaobídeš aj bez celého reštartu, skús v sieťových pripojeniach kliknúť na
tvoju sieťovú kartu a na karte podpora daj tlačítko opraviť, ktoré
reštartuje celé pripojenie, znova obnoví ip adresu a tak, niekedy to pomáha
pri znovunačítaní siete a je to omnoho rýchlejšie ako reštartovať systém či
oba systémi, ak ide o dva počítače medzi sebou. Ale tiež by som sa potešil,
keby nám niekto toto čudné správaniesa v zdielaní počítačov vysvetlil.
s pozdravom Peťo
----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 20, 2008 10:17 AM
Subject: [Fanda] Lokálna sieť

   Dobrý deň priatelia,

  vedel by mi niekto poradiť, ako by sa mala správať korektná lokálna sieť
po pripojení počítača do siete? Ja totiž keď prepojím dva notebooky do
siete, tak jeden notebook okamžite po pripojení sieťového kábla do karty
zareaguje a povie že lokálny kábel je pripojený, rýchlosť xxx ale druhý
notebook nepovie nič. Z neho sa samozrejme nemôžem ani dostať do prvého
počítača a ak dám hľadať počítač, tak sa hľadanie ani nezačne. Môžem dokola
tlačiť tlačidlo "hľadať" ale nič sa nestane. Až keď reštartujem počítač a
nechám pri jeho spúšťaní pripojený kábel v sieťovej karte, tak po
naštartovaní je systém schopný začať hľadanie a nájde prvý počítač. Ak
ukončím prácu, vytiahnem kábel a napr o 3 hodiny ho znova pripojím bez toho,
že by som počítač vypol, tak spravidla sieť naskočí, ale ak notebook
medzitým zatvorím a otvorím tak znova nechce hľadať.
  Na oboch strojoch je Windows xP. Ak sa už nájdu, funguje všetko ako má.
Avšak, je toto normálne správanie siete?

   š K

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 3369
(20080819) __________

http://www.eset.sk