[Fanda] vylepšení mirandy

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Úterý Srpen 19 22:23:07 CEST 2008

Dobrý večer,

giebisch karel  wrote:
> jistě znáte pplugin speak.dl který jak jistě víte neumí číst s diakritikou. prosímvás nevíte jestliexistuje nějaký plugin který s diakritikou čísti umí?
Dovoľte veľmi stručne. Vo vývoji je nový plugin s názvom AS speaker,
ktorý nemá problém s unicode, funguje len na windows XP a vista,
vyžaduje prítomnosť .net framework 3.0. Okrem pluginu do mirandy beží aj
samostatná aplikácia, cez ktorú sa plugin aj nastavuje. Tento dokáže
používať sapi5 hlasy.
Ďalej existuje plugin meSpeak, ktorý má v sebe zabudovaný eSpeak, je to
ale len servisný plugin, tak že sprístupňuje služby eSpeaku ostatným
pluginom. Na čítanie správ budete okrem meSpeaku ešte potrebovať napr.
MessageNotify.
Celú situáciu som pred pár dňami zmapoval aj v konferencii NVDA (anglicky).

Odkazy:
príspevok z konferencii NVDA:
http://www.freelists.org/archives/nvda/08-2008/msg00197.html
AS Speaker  http://addons.miranda-im.org/details.php?action=viewfile&id=3825