[Fanda] Preplacany system

Martin Balaz likvid1983xy na seznam.cz
Úterý Srpen 19 19:15:06 CEST 2008

zdravím,

o tom jestli je/není bezpečné používat microsofťácké nástroje bylo už všude
možně rozebíráno x krát...

pokud seš za routerem a máš dobře nastavený firewall v routeru není třeba
dle mého na pc softwarový firewall instalovat. Nic méně pokud chceš mít
opravdu přehled co se kde děje kolik kb ta a ta aplikace odesílá atd...
stojí za to nějaký FW installnout.... otázkou zůstává co???

Zkoušel jsem firewallů několik a nejvíce se mi asi osobně  zamlouvá Outpost
firewall, FW od smart security a pak KPF. Každý má svoje přednosti a
nedostatky....
například u outpostu jsem nikdy pořádně   nepřišel na to jak povolit smb
porty 137 až 139 (sdílení souborů ve windows) u KPF se občas stane, že
zapomene aktuální konfiguraci a musí se provést restore ze
zálohy....atd....atd...

Co se týká nějakého nástroje proti spywaru velmi se mi osvědčil super
antispyware pro....

Martin