[Fanda] Koupě Skype kreditu pro volání na mobilní a pevné telefony

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Úterý Srpen 19 17:41:20 CEST 2008

Fandové, zdravím,

Vím, toto téma již bylo též v konferenci probíráno, dle mého názoru ale ne
úplně dostatečně, ikdyž přiznávám, možná jsem mu nevěnoval tolik pozornosti.
Rád bych si koupil kredit na volání přes "Skype" na mobilní a pevné linky.
Na internetovou stránku, kde se kredit zakupuje jsem se dostal, a převod
peněz by snad také proběhnul v pořádku. Překvapilo mě však, že účet, kam
jsem měl určitou částku v českých korunách převézt, neobsahoval žádný
variabilní simbol. Není mi tak zcela jasné, jak provozovatel pozná, že
platba je zrovna moje. Údaje pro platbu ale obsahovaly jakýsi tzv. "Swift
code", tedy kód, obsahující změť písmen. K čemu tento kód slouží, kdy a jak
ho použít? Rád bych také věděl, jak se pak dozvím, že platba dorazila a já
mohu uskutečňovat předplacené hovory? A v poslední řadě, jak pak takové
hovory provádět? Domnívám se, že k jednotlivým kontaktům budu muset přidat
číslo mobilní nebo pevné linky, nabídne mi pak Skype při odenterování
"Zahájit hovor" možnost výběru, na které číslo konkrétně chci volat? A snad
už opravdu poslední dotaz, jak a kde se dozvím, kolik mi zbývá ještě
kreditu, abych si včas kredit navýšil?

Děkuji moc za postřehy a zkušenosti s takovýmto voláním, jakož i s návodem k
obsluze Skype kreditu. Budu velmi rád, když, Fandové, napíšete.

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414