[Fanda] Nastavení Eset nod 32

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Úterý Srpen 19 17:32:37 CEST 2008

Dobrý deň,
takto ako popisujete sa chová nod32 verzie 3.X. Všetky kroky, ktoré
odporúčajú aktualizovať by som na vašom mieste vynechal. Tiež v nod 32
verzie 3.0 nie je ani možné aktualizácie nastavovať, systém ak
aktualizáciu detekuje, mal by sám od seba ju aj nainštalovať, príp v
prípade nezrovnalostí sa na akciu opýtať.

PV